Ekonomia

Do tego działu dostępu nie ma LECHU-pl :)
RassiaN
Obywatel
Obywatel
Posty: 4
Rejestracja: 21 maja 2020, 15:13
Imię: Brajan Shelby
x 1

Ekonomia

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: RassiaN »

Dzień dobry, pragnę przedstawić w tym poście subiektywną opinie na temat panującej na serwerze ekonomii. Będę skupiał się na aspektach „technicznych” jak i ogólnych.

Chciałbym zaznaczyć, iż model wydobywania legalnych surowców jest bardzo innowacyjny, nie grałem jeszcze na serwerze, który by coś takiego wprowadził. Jedynym mankamentem jaki widzę to czas, którego potrzeba bardzo dużo aby zapełnić chociażby takiego zamaka. Na zapełnienie plecaka Bergen oraz Zamaka szafirami potrzebowałem około 40min. Praca przestaje przez to być atrakcyjna i staje się w mojej opinii monotonna. Rozumiem ze tak długi czas kopania ma być balansem dla wysokiej ceny materiału, lecz po kilku takich kursach jestem zdania, iż czas potrzebny na wykopanie mógłby być nieco krótszy, a dokonać tego można poprzez:
a) podniesienie liczby surowców wydobywanych, np. 50% szans na wydobycie 3 surowców, 25% szans na wydobycie 1 surowca i 25% szans na wydobycie 4 surowców.
b) skrócenie czasu oczekiwania na nowe kamienie z ~3 min na 1.5/2 min
Osobiście wolałbym zrobić 2 kursy i dostać za nie tyle samo pieniędzy niż za 1 kurs, ponieważ jest to mniej monotonne.

Są na serwerze również surowce, których absolutnie nie ma sensu wydobywać, moim zdaniem najbardziej nietrafione są rubiny oraz heroina. Rubin nieoszlifowany ma dokładnie ta sama wagę co diament nieoszlifowany a cena różnica pomiędzy sprzedażą diamentów i rubinów wynosi aż 900$. Dodatkowo licencja na rubiny jest droższa od tej na diamenty. Odnośnie heroiny, nieprzetworzone opium ma wagę 6 a oczyszczona heroina ma wagę 4. Przy konkurencyjnej marichuanie wypada bardzo słabo. Za przykład wezmę transport marychy hemmtemt dostałem 440k natomiast za transport heroiny tym samym pojazdem dostałem ledwie 320k. Dlatego uważam, że cena mogłaby być nieco wyższa, bądź tez zmniejszyć jej wagę.

Aby zapobiec zarabianiu jedynie na surowcach, które opłacają się najbardziej proponuje zastosowanie tzw. Dynamicznej ekonomii. Polega ona na stworzeniu korelacji między surowcami z danej dziedziny, np. Miedź i srebro. Działałoby by to następująco: cena miedzi spada z każdym sprzedanym surowcem o x% natomiast cena srebra wzrasta o ten sam x%. Stworzenie takiej zależności między wszystkimi surowcami sprawi, że gracze chętniej będą sięgać po inne surowce niż te najbardziej oklepane.

Dziękuje za poświęcony czas na przeczytanie tego posta i pozdrawiam szanowną administracje jak i graczy.
Awatar użytkownika
LECHU-pl
Mafioza
Mafioza
Posty: 9
Rejestracja: 07 maja 2020, 09:19
Imię: Frank Costello
x 1

Ekonomia

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: LECHU-pl »

co do szafirów proponuje dodać większą ilość skałek i może dać szansę na wydobycie jak kiedyś z rubinami od 1 do 6 sztuk co powinno skrócić czas eksploatacji
co do różnicy pomiędzy diamentami a rubinami moim zdanie wystarczy skrócić czas wydobycia oraz podnieść liczbę wydobywanych rubinów
co do hery i marychy polecam to samo wyjście co wyżej lub zrobić limit wydobycia tych surowców z tym że hery będzie można wydobyć 2x więcej
Może mniej się zarobi na 1 kursie ale będziesz miał wybór dużo ale wolno albo szybko ale mniej co w istocie pewnie skończy się tym że na 1 kurs marychy zrobisz 1.5 kursu hery
ODPOWIEDZ